Dragoman Loredana este absolventă a facultății de Asistență Socială, master în Consiliere Școlară și Educatie Emoțională. Pasiunea pt copii și interesul pt copiii cu deficiente a determinat-o să urmeze cursuri de terapie cognitiv comportamentală, astfel că din 2015 lucrează ca terapeut ABA, iar momentan se formează în domeniul terapiei de integrare senzorială.
Experiență în lucrul cu copii neurotipici în urma taberelor de vară unde a fost și organizator.
Sumar temă Conferința Internațională ABA:
Cresterea comportamentelor pozitive prin SI
Mulți dintre copiii cu autism manifestă tulburări de procesare senzorială.Acest lucru se traduce prin faptul că au mari dificultăți de a se adapta mediului in care traiesc, sistemul lor nervos aflandu-se intr-o stare de dezechilibru.
Pentru a-si putea forma abilitați, copilul cu autism care manifestă disfuncții de integrare senzoriala are nevoie in primul rand ca toate simțurile lui să funcționeze normal pentru a nu fi coplesit de mediu. Are nevoie sa i se ofere oportunitatea de a se implica in activitați senzoriale din care sa obțină stimularea necesară pentru a funcționa adecvat.