Andreea Maria Bran, este absolventă a Facultății de Psihologie Și Științele Educației, din cadrul Universității București, din anul 2013. A urmat cursurile de Master Psihologia Sănătății- cercetare clinică și optimizare comportamentală din cadrul Universității București, din anul 2017.
În prezent este Psiholog cu drept de liberă practică în specialitatea Psihologie Clinică, treapta practicant în supervizare.
Primul contact cu funcția de terapeut ABA l-a avut în 2012, atunci cand a încheiat un contract de voluntariat cu Asociația Help Autism și a practicat terapia ABA la domiciliu cu doi copii diagnosticați cu TSA.
A urmat cursul de formare continuă, în specialitatea „Psihologie Clinică”, având denumirea: „Terapie comportamentală aplicată la copiii cu tulburare din spectrul autist”, cursul “Evaluarea psihologică a copilului cu tulburare de spectru autist” organizate de Asociația Help Autism, precum și un Kit Eficient de PSIHOTERAPIE (60 de ore) și un Program de autocunostere/ Dezvoltare personala in grup de psihodrama (78 de ore).
Lucrari sustinute:
Reactivitatea indicatorilor fiziologici, in recunoasterea fetelor folosind negativul fotografic.(Anitei M., Chraif M., Toma A., Marin D., Agavriloaie D., 2010).
The recognition of human cap covered faces through the polygraph. (Anitei Mihai, Chraif Mihaela, Agavriloaie Daiana, Toma Andreea-Maria, Marin Denisa 2010). National Symposium of Applied Psychology in the Military System “Psyhomil VII”, the 4th of June, 2010, Bucharest, Editura Tehnica Militara.
Sumar temă Conferința Internațională ABA:
The present study aimed to assess empathy and prosocial behavior in 6–7 year old children with autism spectrum disorders (ASDs).
Results showed, first, lower levels of parent- and teacher-rated cognitive empathy, and similar levels of affective empathy in children with ASD compared to typically developing (TD) children.
Second, emotion recognition for basic emotions, one aspect of cognitive empathy, in a story task was adequate in ASD children, but ASD children with severe impairments in social responsiveness had difficulties in recognizing fear.
Third, prosocial behavior in response to signals of distress of a peer in a computer task was similar in ASD as in TD children.
In conclusion, early elementary school children with ASD show specific impairments in cognitive empathy.