Corina Popescu este psiholog si practica ABA de mai bine de 10 ani. A urmat cursuri de analiza comportamentala aplicata in cadrul Universitatii Bangor, Tara Galilor, iar in 2017 a finalizat si cursurile de creditare BCBA/BCaBA (online) din cadrul Universitatii Clemson, Carolina de Sud. A sprijinit infiintarea a trei centre dedicate copiilor cu dizabilitati si a coordonat multiple programe atat in sistemul public cat si in cel privat.
In prezent coordoneaza activitatea asociatiei “Mai Aproape”, sprijina dezvoltarea de proiecte educationale in varii orase din Romania si lupta cu tarie pentru drepturile copiilor de etnie.
Sumar temă Conferința Internațională ABA:
Întărirea non-contingenta( NCR) – Îmbunătățirea calitatii vieții cu filme și bomboane
Scopul studiului
Acest proiect își propune să studieze eficiența aplicării NCR pe un grup de oameni, în vederea creșterii comportamentelor dorite și reducerea comportamentelor nedorite în acel grup.
Prezentare NCR
Întărirea non-contingentă NCR este o strategie bazată pe antecedent pentru a preveni un comportament problemă. Instructorul oferă o întărire continuă și scurtă unui student, independent de comportamentul studentului. Întărirea pozitivă este oferită studentului la un interval fix de timp, astfel ca urmare motivația pentru comportamentul problemă descrește.
Strategia NCR poate și ar trebui să fie implementată la nivel de clasă/grupuri. Instructorii/profesorii trebuie să depună toate eforturile pentru a oferi o mulțime de întăriri non-contingente fiecărui elev în fiecare zi. Deasemenea, NCR poate fi utilizat atunci când clinicienii încep să lucreze cu un client înainte de a crea intervenții mai detaliate.
Scopul prezentării
• Studiul literaturii și articolelor de specialitate despre procedura NCR;
• Discuții despre implementarea unei proceduri NCR pentru diferite grupuri;
• Concluzii si recomandări;
• IMPACT- efectele indirecte ale studiului.