Dragoman Loredana is a graduation of the Social Assistence faculty, a master in School Counseling and Emotional Education. The passion and interest for children with deficiencies determined her to attend courses of cognitive behavioral therapy, so that in 2015 she works as an ABA therapist and is currently being formed in the field of sensory integration therapy.
She has experience in working with typical children after summer camps where she was and organizer.
Sumar temă Conferința Internațională ABA:
Cresterea comportamentelor pozitive prin SI
Mulți dintre copiii cu autism manifestă tulburări de procesare senzorială.Acest lucru se traduce prin faptul că au mari dificultăți de a se adapta mediului in care traiesc, sistemul lor nervos aflandu-se intr-o stare de dezechilibru.
Pentru a-si putea forma abilitați, copilul cu autism care manifestă disfuncții de integrare senzoriala are nevoie in primul rand ca toate simțurile lui să funcționeze normal pentru a nu fi coplesit de mediu. Are nevoie sa i se ofere oportunitatea de a se implica in activitați senzoriale din care sa obțină stimularea necesară pentru a funcționa adecvat.