Membru fondator “ Association Bright Future For Every Child”

Psiholog , logoped,  cu experinta de peste 9 ani in implementarea si realizarea planului de interventie personalizat. Coordoneaza grupuri de socializare si dezvoltare personala in cadrul asociatiei “ Association Bright Future For Every Child” dar si in diferite institutii scolare , de asemenea coordoneaza si implimenteaza programe de interventie pentru tulburarile de vorbire si intarzierea in dezvoltarea limbajului;

A finalizat studiile de licenta in cadrul Universitatii Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, sectia Psihopedagogie Speciala, de asemenea este absolventa a programelor de master  “ Terapia logopedica in procesele de comunicare”, in cadrul Universitatii Bucuresti si “Programa Master sobre Intervecion ABA en autismo y otros Trastornos de Desarrollo ( master acreditat BCBA, 2014-2015) in prezent fiind analist comportamental in curs de acreditare BcaBA.

Lector in cadrul conferintei multidisciplinare MedAcademy  “ABORDAREA MODERNA IN DIAGNOSTICUL PACIENTULUI. ROLUL ECHIPEI MULTIDISCIPLINARE”  in 2017.

Lector Conferința Internațională ABA 2018 cu tema: “Cum ajungem de la ecolalie la comunicare. Tehnici de interventie.“

Sumar temă Conferința Internațională ABA:

CUM SĂ ÎNVĂȚĂM UN COPIL CU TSA SĂ CEARĂ INFORMAȚII FOLOSIND TEHNICA SCRIPT FADING

Anda Băcanu psiholog, logoped

Mirela Bîrsășteanu psiholog, logoped

Scopul acestui workshop este de a prezenta cum putem sa dezvoltam cererea de informatii folosind metoda intens discutata in studiile de specialitate: screept fading – sau diminuarea graduala a promtului scris.

În cadrul sesiunii noastre vom prezenta cum a fost aplicată acestă metodă în cazul un copil de 12 ani cu TSA pentru a face cerere de informații folsind întrebările „ce?” și „unde?”.

Pentru acest caz procedura a avut patru faze de diminuare a scriptului.

Rezultatele au arătat că participantul a reușit să obțină informații în situațiile țintă pentru care a fost instruit și apoi a demonstrat transferul acestor abilități în situații noi.

Cererea de informații a apărut, de asemenea, în situatii noi. Având în vedere toate acestea, metoda utilizată pare a fi o poveste de succes în situația actuală și poate fi folosită și pentru formarea altor cereri de informatii, spre exemplu folosind întrebarea „cine?”

Acestă tehnică poate fi folosită și pentru dezvoltarea abilităților de converație în timpul jocul sau in timpul masei.

Vezi programul