Membru fondator “ Association Bright Future For Every Child”

Psiholog , logoped,  cu experinta de peste 7 ani in implementarea si realizarea planului de interventie personalizat. Coordoneaza grupuri de socializare si dezvoltare personala in cadrul asociatiei “ Association Bright Future For Every Child” dar si in diferite institutii scolare , de asemenea coordoneaza si implimenteaza programe de interventie pentru tulburarile de vorbire si intarzierea in dezvoltarea limbajului;

A finalizat studiile de licenta in cadrul Universitatii Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, sectia Psihopedagogie Speciala, de asemenea este absolventa a programelor de master  “ Terapia logopedica in procesele de comunicare”, in cadrul Universitatii Bucuresti si “Programa Master sobre Intervecion ABA en autismo y otros Trastornos de Desarrollo ( master acreditat BCBA, 2014-2015) in prezent fiind analist comportamental in curs de acreditare BcaBA.

Lector in cadrul conferintei multidisciplinare MedAcademy  “ABORDAREA MODERNA IN DIAGNOSTICUL PACIENTULUI. ROLUL ECHIPEI MULTIDISCIPLINARE”  in 2017.

Prezintă la Conferința Internațională ABA 2018:

CUM AJUNGEM DE LA ECOLALIE LA COMUNICARE. TEHNICI DE INTERVENTIE

Workshop-ul va fi unul interactiv în cadrul căruia, dacă persoanele înscrise doresc,  pot participa la jocuri de rol și la o serie de demonstații privind tehnicile de interventie pentru corectarea ecolaliei.

În cadrul workshop-ului vom aborda discutii pivind:

–          Aspecte ale limbajului si comunicaii la copii cu autism ;

–          Aspecte privind ecolalia ;

–          Este mereu ecolalia o problemă? Când trebuie intervenit?;

–          Vom dezbate si vom pune în aplicare, alaturi de auditoriu,  tehnicile de intervenție pentru corectarea ecolaliei;

Tema a fost abordată întrucat ecolalia este prezentă la mai mult de 90% dintre copii cu autism,  aceasta stă în calea dezvoltării comunicării, astfel că este un subiect important, care trebuie luat în calcul dacă dorim ca si copilul să treacă de la prezența limbajului, mai mult sau mai puțin funcțională la dezvoltarea comunicării.

Vorbim despre limbaj ecolalic atunci cand copilul repetă cuvinte dintr-o fraza sau chiar toata fraza pe care a auzit-o la celălalt (ecolalie imediată) sau atuci când reproduce cu exactitate, modelându-și chiar inflexiunile vocii, fragmente din desene, cântece, discutii pe care le-a auzit cu zile sau săptămani în urmă. (ecolalie întârziată).

Uneori copilul poate avea ecolalie cand nu întelege ceea ce ii spunem sau ce ii cerem, însa mai poate fi ecolalic atunci cand deși întelege ce i-am cerut insa nu stie cum sa raspundă, astfel în cadrul acestui workshop vom discuta si vom pune în practică strategii de combatere a ecolaliei adaptate atât funcției pe care aceasta o are, cât și nivelului de dezvoltare al copiilor.

Vezi programul ediției 2018