În curs de acutalizare. Pentru a afla noutatile aboneaza-te la newsletter.
8.30 – 9.15 Primirea participanților
9.15 – 9.30
Planul national pentru autism 2020-2022 – Oana Elena Pintilei – Secretar de stat in cadrul Secretariatului General al Guvernului, Presedinte al „Comitetul pentru elaborarea Planului national pentru autism pentru perioada 2020-2022”.
9.30 – 11.00
Dezvoltarea și identificarea abilitaților necesare în cazul adulților cu TSA. Maturitatea începe odată cu perioada preșcolara – Dr. Peter Gherhardt
11.00 – 11.15 Pauză
11.15 – 13.00
Analiza aplicata a comportamentului in cazul adultilor cu TSA – Dr. Peter Gerhardt
13.00 – 14.00 Pauza de masă
14.00 – 15.45
Controlul impulsiv, perfectionismul si controlul aversiv – Robert C. Mellon, Ph.D., BCBA, Professor, Director, Laboratory of Experimental and Applied Behavior Analysis, Department of Psychology Panteion University of Social and Political Sciences
15.45 – 16.00 Pauză
16.00 – 17.45
SALA 1
Platforma EduABA – Evaluarea si monitorizarea progresului copilului – Psiholog Anca Dumitrescu, BCBA, Psiholog Adriana Balsanu, Psiholog Violeta Mihalascu
Intarirea non contingenta (NCR) – Imbunatatirea calitatii vietii cu filme si bomboane – Psih. Corina Popescu si Psih. Viorica Ciolac, BCBA
SALA 2
Rutina de dimineata in cazul copiilor cu TSA – Psih. Camelia State, BCBA
Autostimularile: ce putem sa facem, in privinta lor? – Alexandra Comarniceanu, BCBA
9.00 – 10.45
Promovarea generalizării si menținerii schimbării comportamentale, Partea I: Principii si concepte introductive – William Heward Ed. D, BCBA, Profesor Emerit Universitatea Ohio, SUA
INTRARE CADRE DIDACTICE
10.45 – 11.00 Pauză
11.00 – 13.00
SALA 1
Promovarea generalizării si menținerii schimbării comportamentului, Partea II: strategii si tehnici – William Heward, Ed. D, BCBA, Profesor Emerit Universitatea Ohio, SUA
INTRARE CADRE DIDACTICE
SALA 2
Hiperactivitatea si Anorexia – perspective si modele de inductie din laborator – Ricardo Pellón, BCBA, Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), Madrid, Spain
13.00 – 14.00 Pauza de masa
14.00 – 15.45
Professionalism in behavior analysis – William Eduards, MS, BCBA, Director, Center for Behavior Analysis. Youth Learning Institute | Clemson University
Rețeaua TSA – Un puzzle care depinde de noi sa fie facut sau care poate fi facut – Daniela Bololoi, Sergiu Raiu
15.45 – 16.00 Pauză
16.00 – 17.45
Standarde in analiza aplicata a comportamentului in Romania:
Standarde in centrele de terapie ABA din Romania – Anca Dumitrescu, MS, BCBA, Presedinte Autism Voice
Importanta trainingului familiei in interventia ABA – Alina Bobarnac, BCBA, Damian Nedescu, Consilier
9.00 – 11.00
SALA 1
Ghid de diagnostic si interventie in tulburarile de neurodezvoltare – Dr. Ramona Octaviana Gheorghe, Medic primar psihiatrie pediatrica, Dr. Anca Diana Oros, Medic specialist psihiatrie pediatrica
Rolul de fundraiser pentru copilul meu – Nicoleta Orlea, Fundraising Manager
SALA 2
Importanta psihoterapiei dupa incheierea procesului terapeutic ABA – Ana Bogdan, Coordonator, Andreea Cosmaciuc, Psihoterapeut
Dezvoltarea emotionala a copilului cu Tulburare de spectru autist – Psih. Irina Isar
Stimularea independentei si diminuarea comportamentelor neadecvate la copii cu TSA prin programarea de activitati – Psihoterapeut Ionela Ferucă, Psihoterapeut Elena Nicolae
SALA 3
Terapia miofuncțională în logopedie – Psiholog Logoped Amalia Lupu, Psiholog Logoped Anne-Marie Hoțoiu
Cresterea numarului de actiuni pe joc – abilitate esentiala pentru dezvoltarea limbajului – Ana Hodea, Coordonator DAAL, Diana Alexandrascu, Coordonator DAAL
Importanța percepției auditive în dezvoltarea limbajului – Tehnici pentru antrenarea percepției auditive – Laura Radu, Psiholog Help Autism
11.00 – 11.15 Pauză
11.15 – 13.15 Sesiunea 2
SALA 1
Rolul dezvoltarii personale in mentinerea echilibrului emotional al terapeutului ABA – Psihoterapeut Daniela Peristeri si Psihoterapeut Razvan Peristeri
Durata ingrijirii ca moderator al relației dintre stres și rezilienta – Psih. Claudia Iacob si Psih. Daniel Cojocaru
SALA 2
Trusa de prim ajutor a parintelui in relatie cu copilul: comportamente – cheie si comportamente pivot – Psiholog Adriana Pricob
Analiza aplicata a comportamentului in Romania – perceptia asupra procesului terapeutic – Psih, Ioana Budau si Psih. Roxana Timofte
SALA 3
Rolul analizei comportamentale applicate in preventia bullyngului – Andreea Matauan BCBA, Iulia Lazarean BCBA
Cresterea comportamentelor pozitive prin SI – Psih. Alexandrina Lucanu, Psih. Loredana Dragoman
13.15 – 14.15 Pauză
14.15 – 16.00 Sesiunea 3
SALA 1
Motivatia: cheia invatarii limbajului la copiii cu autism – Psih. Georgiana Trancau
Extinderea abilitatilor predate in sesiunile individuale, in situatii firesti de joc si autonomie personala – Ana Turtureanu, BCaBA si Mihaela Grigoroiu, Psiholog
De la cuvant la propozitie – Serban Elena Maria si Nastase Andreea
SALA 2
Intolerantele alimentare si alergiile la copiii cu autism – Lacramioara Petre, Dr, antropolog, Gabriela David, MD, medic primar alergolog
Managementul comportamentelor disfunctionale si strategii de accesare a comportamentelor dezirabile la copii cu TSA – Psih. Marina Bocai, Psiholog Miriam Ghetea
Cum invatam un copil cu TSA sa ceara informatii folosind tehnica script fading – Anda Băcanu psiholog, logoped, Mirela Bîrsășteanu psiholog, logoped
SALA 3
Ce se poate face cand copilul nu vorbeste? – Psih. Daniela Gavankar
Empatia si Comportament Prosocial indus in cazul copiilor de 6 si 7 ani cu ASD (autism spectrum disorder) – Psiholog Bran Andreea Maria
Integrarea copiilor cu autism – exemple de bune practice – Mihaila Lizetta si Tanase Alina, Profesori itineranti la Scoala Gimn. Speciala „Sfantul Nicolae”, București